Servicevoorwaarden Boxsprings

Jouw officiële servicebewijs

Bewaar jouw originele bewijs van aankoop van je nieuwe boxspring in combinatie met de servicevoorwaarden uit de serviceset, of jouw originele bewijs van aankoop van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs. 

Wat valt er onder de service?

Vlekkenservice

De meest voorkomende vlekken vallen allemaal onder Protexx service:

Bij meubeltextiel reinigen wij vlekken van: 

Alle dranken, zoals: 

  • Koffie, thee en chocolademelk  
  • Cola en andere frisdranken 
  • Wijn, bier en likeur 
 

Alle voedingsmiddelen, zoals: 

  • Spaghetti en soep 
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam 
  • Ketchup, mayonaise, curry
 

Alle lichamelijke vlekken van mens en huisdier: 

  • Transpiratie 
  • Huidvet 
  • Bloed 
  • Urine 
  • Braaksel 
  • Ontlasting
 
 

Bij een vlek is snelheid essentieel. Meld jouw vlek daarom altijd binnen 3 dagen na ontstaan zodat we jou zo snel mogelijk kunnen helpen. Zo houden we samen jouw meubel vlekvrij.

Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze te allen tijde goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft. Dankjewel.

Wat valt er buiten de service?

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service: 
 
  • Boxsprings die onjuist gebruikt worden
  • Eigenschappen die horen bij gebruik van een boxspring, zoals bijvoorbeeld normale slijtage, gebruikssporen en verkleuring  
  • Vlekken die door chemische producten, transport of bij levering en montage zijn veroorzaakt
  • De service is persoonsgebonden en is niet overdraagbaar 
  • De vlekkenservice gelt alleen voor de gestoffeerde delen van de boxspring
  • De service is uitgesloten voor toppers
 
Let op: Protexx is geen reinigingsabonnement, het is een vlekkenservice. Opgespaarde vlekken en algehele aanvuiling vallen niet onder de service.  
 
Heb je een vlek die niet onder de service valt of heb je toch behoefte aan een volledige meubelreiniging? Ook hierbij helpen wij graag! Voor alle gevallen buiten de servicevoorwaarden gaan wij indien mogelijk samen met je op zoek naar een passende oplossing. Indien je hiervan gebruik wilt maken neem dan contact op met ons Customer Care team, zij helpen je graag verder.