Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel in combinatie met de servicevoorwaarden uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.
Bij textiel/microleder en afgedekt leder reinigen wij:
Alle dranken, zoals bijvoorbeeld:
Alle etenswaren, zoals bijvoorbeeld:
Lichaamseigen vlekken van mens en huisdier, zoals:
Alleen bij afgedekt leder reinigen/herstellen wij ook:
* Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij jou snel van dienst kunnen zijn. Wij willen jou daarom vriendelijk verzoeken om jouw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden.
Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze te allen tijde goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft. Dankjewel.
De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:
Ook voor gevallen die buiten de servicevoorwaarden vallen gaan wij indien mogelijk altijd samen met jou op zoek naar een passende oplossing. In dergelijke gevallen hanteren wij slechts 50% van onze normale consumententarieven. Indien jij hiervan gebruik wil maken neem dan contact op met ons Customer Care team.