Servicevoorwaarden Zitmeubels

Jouw officiële servicebewijs

Bewaar jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel in combinatie met de servicevoorwaarden uit de serviceset, of jouw originele aankoopfactuur van je nieuwe zitmeubel met het op naam geregistreerde certificaat dat jij per post of e-mail hebt ontvangen. Één van deze combinaties geldt als jouw officiële servicebewijs.  

Wat valt er onder de service?

Vlekkenservice

Bij textiel/microleder en afgedekt leder reinigen wij: 

Alle dranken, zoals bijvoorbeeld: 

  • Koffie, thee en chocolademelk 
  • Smoothies en vruchtensap 
  • Cola en andere frisdranken 
  • Wijn, bier en andere alcoholische dranken 
 

Alle etenswaren, zoals bijvoorbeeld: 

  • Spaghettisaus, pizza, soep 
  • Pindakaas, chocoladepasta, jam 
  • Jus, ketchup, mayonaise 
 

Lichaamseigen vlekken van mens en huisdier, zoals: 

  • Transpiratie 
  • Huidvet 
  • Bloed 
  • Urine 
  • Braaksel 

Alleen bij afgedekt leder reinigen/herstellen wij ook: 

  • Vlekken veroorzaakt door kledingafgifte, zoals vlekken van jeans 
  • Vlekken van cosmetica zoals lippenstift en nagellak 
  • Vlekken van balpen, uitwasbare inkt en lijm 
  • Craquelé effect 
  • Bijtsporen van huisdieren (éénmalig) 
  • Brandgaatjes en brandvlekjes

* Om de kans op een succesvolle vlekverwijdering te vergroten is het belangrijk dat wij jou snel van dienst kunnen zijn. Wij willen jou daarom vriendelijk verzoeken om jouw vlek altijd binnen 3 dagen na het ontstaan hiervan te melden.

Zorg altijd dat er iemand van minimaal 18 jaar aanwezig is en voor een schone werkomgeving bij bezoek van onze service specialist zodat deze te allen tijde goed zijn werk kan doen. Daarnaast moeten onze service specialisten voor hun eigen veiligheid altijd hun werkschoenen dragen in huis. Zo zorgen we er samen voor dat jouw meubel in topconditie blijft. Dankjewel.

Uitsluitingen

De volgende aspecten zijn uitgesloten van service:

  • Meubelen die oneigenlijk gebruikt zijn, zoals bij schuld, opzet en/of geweld.
  • Productspecifieke- en materiaalgebonden eigenschappen, zoals bijvoorbeeld normale slijtage, gebruikssporen en verkleuring.
 

Ook voor gevallen die buiten de servicevoorwaarden vallen gaan wij indien mogelijk altijd samen met jou op zoek naar een passende oplossing. In dergelijke gevallen hanteren wij slechts 50% van onze normale consumententarieven. Indien jij hiervan gebruik wil maken neem dan contact op met ons Customer Care team.